25/4/10

Ένας Μήνας ζωής του Blog............Απολογισμός ?

Ήταν 25 Μαρτίου,όταν αποφάσισα να δημοσιοποιήσω το ιστολόγιό μου.Μία δουλειά μερικών μηνών,αφού οι ώρες που διέθετα ήταν πολύ λίγες.Το πως έφτασα ως εδώ περιγράφεται επάνω, στην "about this blog" σελίδα.Γιατί όμως επιλέγω να γράφω εδώ και όχι κάπου αλλού,στο facebook για παράδειγμα.Τι περιμένω από ένα blog,και ποιός ο σκοπός του?Ψάχνω την αλληλεπίδραση.Μέσα από ένα οργανωμένο ιστολόγιο μπορείς εύκολα να καταλάβεις το ύφος,την κουλτούρα,τις ανησυχίες,την δράση και την ενέργεια του γράφοντος.Έτσι, μπορείς να σκιαγραφίσεις το προφίλ του,τα θετικά του σημεία αλλά και τις αδυναμίες του.Σύμφωνα με τα συγκοινωνούντα δοχεία,είναι σίγουρο, ότι κάπου θα βρείς κάποιον ή κάποια που θα εκπέμπεις στα ίδια περίπου κύματα,έχοντας την δυνατότητα να πάρεις και να δώσεις κάτι.Ίσως έξω από το διαδύκτιο να είναι και ολίγον τι δύσκολο να το βρείς αυτό σήμερα.Εκτός από τις ειδήσεις και τα τραγούδια,ένας blogger αυτό περιμένει.Να αλληλεπιδράσει.Να καυτηριάσει,να πει την άποψή του και γενικότερα να είναι ένα ενεργό κύτταρο,έχοντας ανοιχτά μάτια και αυτιά προς όλους τους επισκέπτοντες.Αυτός είναι και ο λόγος που έχω όλα τα σχόλια ελέυθερα και για όποιον θέλει,ανώνυμα.Η αντίθετη άποψη,μόνον όφελος έχει.Σκοπός μου δεν είναι να έχω μόνο ανεβασμένες επισκέψεις.Γιαυτό,το blog μου το διαφήμισα μόνον σε 40 "φίλους" τότε,στο facebook.Πουθενά αλλού.Κι εκεί,δεν κάνω απεγνωσμένες προσπάθειες να μαζέψω "φίλους".


Σιγά σιγά θα σας βρώ και θα με βρείτε.Βέβαια,μέσα σε ένα μήνα είναι αδύνατο να βγάλεις συμπεράσματα και να διαπιστώσεις εάν τραβάς το σωστό δρόμο.Γιατί κι αυτό, είναι μιά καλή έρευνα για τον εαυτό σου (μήπως είμαι στον κόσμο μου?).
Επιφυλάσσομαι σε άλλο post, να αναπτύξω τις ιδέες μου γύρω από την επικοινωνία ανθρώπων στο διαδύκτιο,αλλά και τα λίγα θετικά και πολλά αρνητικά αυτής της ιστορίας που λέγετε facebook.Ευχαριστώ όλους τους επισκέπτες αυτού του πρώτου μήνα ζωής,ιδιαίτερα δε,αυτούς που άφησαν σχόλια και αυτούς που μέσω e-mail συμμετέχουν.Αυτό είναι στην τελική και το ζητούμενο.Η πορεία θα δείξει, άν αυτό το εγχείρημα είναι "βιώσιμο".
Παρακάτω βλέπετε δύο εικόνες από τα στατιστικά του blog που αναπόφευκτα, τα παρακολουθώ.Τα λέμε............................

Ηλίας Μπούκας


Δεν υπάρχουν σχόλια: