13/4/11

1 ΧΡΟΝΟΣ - 10.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Ήταν πέρυσι τέτοιο καιρό,όταν αποφάσισα να φτιάξω ένα ιστολόγιο για το μαγαζί. Τότε, ανακάλυψα τις δυνατότητες που σου δίνει η Google με τον blogger.Σκέφτηκα ότι μπορώ,εκτός από τα επαγγελματικά,να εκφράσω τις απόψεις μου, για όλα τα θέματα όπου έχω "γνώμη".Σε έναν χώρο δικό μου,που να έχει το "στίγμα" μου.Η τρέλλα μου με την μουσική και το djing δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός.Έτσι η απόφαση πάρθηκε.Έφτιαξα τρία.Στο ΚΕΦΑΛΙΚΟ όμως, είχα ένα μεγάλο δίλλημα.Επώνυμα ή ανώνυμα?Διάλεξα το πιό δύσκολο.Επώνυμα.Παντού.Αυτό είχε και τις συνέπειες.ΔΕΝ μπορώ να πω τίποτα,με αποτέλεσμα το blog, να πάρει έναν δρόμο παρατήρησης,χιούμορ και κυρίως προβολής και ειδήσεων του Ιάσμου.Δεν έθιξα ποτέ πρόσωπα αλλά ούτε και καταστάσεις.Τα κείμενα και οι φωτογραφίες, ήταν πάντα προσεγμένα και σεβόμενα ανθρώπους που δεν έχουν ερωτηθεί.Είμαι συνεχώς στη δύσκολη θέση, να μην μπορώ να σχολιάσω την τοπική επικαιρότητα όπως θα ήθελα.Παρόλ'αυτά η επισκεψιμότητα είναι μεγάλη,για ένα ιστολόγιο ουσιαστικά αδιάφορο για πολλούς.Έχουν περάσει πολλά απ΄το μυαλό μου που σίγουρα κάποια στιγμή θα πάρουν σάρκα και οστά.Το συγκεκριμένο κείμενο γράφετε τελείως αυθόρμητα μιας και στη σημερινή μου βόλτα στο blog, είδα να σπάει το φράγμα των 10.000 επισκέψεων σε ένα χρόνο τελείως ερασιτεχνικά με μοναδική πηγή διαφήμισης το facebook.Έτσι, θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους επισκέφθηκαν το blog έστω και μία φορά.Είτε το κάναν συνειδητά είτε τυχαία από το Google. Η αλήθεια είναι πως προβληματίζομαι για το ποιά πρέπει να είναι η παρουσία μου στο διαδύκτιο,κυρίως γιατί βλέπω,ακούω,διαβάζω πράγματα που σηκώνονται τα μαλλιά μου αλλά και γιατί νιώθω το βάρος, που έχουμε όλοι εμείς που ζούμε εδώ,να παρεμβαίνουμε στα δρώμενα με όλες μας τις δυνάμεις.Όσο και να ξυνίζει κάποιους,εμείς κρατάμε τις θερμοπύλες και είναι η σειρά μας.Αποφασίσαμε να μην εγκαταλείψουμε και θέλουμε το καλύτερο για τον τόπο μας.Εξού και οι πιο πολλές αναρτήσεις αφορούν και προωθούν τον Ίασμο.Μη έχοντας άλλο βήμα θα έπρεπε να τα λέμε από δώ. Τέσπα που λεν και οι νεότεροι........βλέπουμε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλή συνέχεια Ηλία!!!
Τάσος